🎥 TV პალიტრანიუსი – TV PalitraNews- ის დილის ეთერის სტუმრები GAU-ს ბიზნესის სკოლის ვიცე დეკანი, ნატო ტორონჯაძე და ლურჯი ოკეანე • Blue Ocean-ის ხელმძღვანელი, თამთა ჯაფარიძე იყვნენ, რომლებიც კოტლერის „თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების“ პირველ ქართულ გამოცემაზე საუბრობდნენ.
🎯 ქართულ რეალობაში ცვალებადი ნიშნები პირველი მასშტაბური პროექტია, რომელმაც უნივერსიტეტი, როგორც თავისი არსით აკადემიური და კონსერვატიული სივრცე Gen Z-თვის გახსა, თანამედროვე ქართულ კინოინდუსტრიას დაუკავშირა, თაობას ახალი ვარსკვლავები აჩუქა და ამავე თაობის პრობლემები და გამოწვევები დისკუსიის საგნად აქცია.
✨ ცვალებად ნიშნებს, როგორც უკვე მნიშვნელოვან წარმატებულ მარკეტინგულ ქეისს მალე ბიზნეს სამყაროში ერთ-ერთ ყველაზე გავლენიანი მარკეტინგის გურუდ წოდებული ფილიპ კოტლერის „თანამედროვე მარკეტინგის საფუძვლების“ პირველ ქართულ გამოცემაში იხილავთ.